FAQ - Často kladené dotazy
Abychom vám usnadnili váš nákup, rozhodli jsme se zpracovat nejčastěji pokládané otázky našich zákazníků. Pokud jste v nich nenašli odpověď na svou otázku, pošlete nám dotaz pomocí kontaktního formuláře, telefonu nebo e-mailu a rádi vám odpovíme na vaše otázky.
-Jak nakupovat?
Nákup v našem online obchodě je jednoduchý a rychlý. Poté, co si vyberete produkt, je potřeba vložit jej do košíku, a poté pokračovat na platbu. Zde vyplníte své doručovací údaje a potvrdíte nákup.
+Jak přidat více produktů do košíku?
Po vložení jednoho produktu do košíku vyberte možnost 'Pokračovat v nákupu', abyste mohli přidat další produkty. Až do košíku vložíte všechny vybrané produkty, jděte na platbu a vyplňte své doručovací údaje.
+Je nutné přihlásit se, aby se dalo nakupovat?
Ne. Nakoupit můžete, aniž byste se museli na stránku přihlašovat.
+Kdo doručuje balíček?
Balíček doručuje kurýrní služba. Vyhrazujeme si právo na změnu smluvního partnera určeného k doručování zásilek.
+Jak rychle balík pošleme?
Po dokončení nákupu váš balík bude předán kurýrovi do jednoho pracovního dne, zatímco doručení na vámi zadanou adresu můžete očekávat nejpozději do pěti dnů ode dne odeslání zboží.
+Jak zaplatit?
Platba probíhá na dobírku, tedy při převzetí balíčku. Platbu můžete provést i pomocí PayPal systému, kreditními kartami a převodem, pokud je to na stránce uvedeno.
+Dodatečné služby
Pokud si pro objednávku zvolíte prioritní doručení, bude vaše objednávka zpracována jako první a ihned produkt expedujeme.
Během nákupu si můžete doplatit pojištění balíčku, takže pokud dojde k poškození při transportu, poškozený produkt vám vyměníme bez zbytečných otázek.
+Lze zboží převzít osobně?
Produkt není možno převzít online vzhledem k tomu, že jsme internetový obchod a že nemáme kamennou prodejnu. Nakoupit můžete pouze pomocí internetového obchodu.
+Bezpečnost údajů
Nákup na našich stránkách je opravdu bezpečný. Používáme to nejmodernější šifrování a další bezpečnostní postupy, aby byly údaje našich klientů 100% v bezpečí.
Vaše údaje jsou chráněné a nesdělíme je třetím osobám. Vaše osobní údaje využijeme pouze k potřebám objednané služby a k zasílání informačních materiálů.
+Chci si objednat více kusů produktu! Je to možné?
V případě, že si přejete objednat větší množství zboží nebo s námi spolupracovat, napište nám prostřednictvím kontaktních stránek, abychom probrali různé možnosti spolupráce.
+Jak můžu zboží vrátit?
Zákazník musí v písemné formě informovat prodejce o záměru odstoupit od nákupu, a to ne později než ve lhůtě uvedené na stránkách, na kterých bylo zboží nakoupeno.
+Objednal jsem zboží, stále ještě ale nedorazilo, na koho se mám obrátit?
V případě, že uplynul stanovený čas na dodání a vám zásilka stále nedorazila, pošlete nám dotaz na e-mailovou adresu uživatelské podpory uvedenou ve spodní části našich webových stránek.